Lördag - Göteborg

Ja, Göteborg den här lördagen med. Gick upp och gjorde mig iordning, var hos Carro kvart i nio. När vi går så ser jag att tåget kommer, så vi får verkligen springa, jag säger Carrro tåget kommer, och båda lägger bena på ryggen och springer. Väl på tåget får vi sitta där och vänta, tio minuter senare gick det.

Väl framme i Göteborg gick vi direkt till MQ, för Carro skulle ha en jacka. Men där fanns den inte, och kan ju inte påstå att dem var direkt hjälpsamma heller :S Men vi gick vidare till nästa MQ och där fanns den som tur va :) Väldigt fin :) Vi kikade vidare i alla affärer. Jag fick köpt mig en vanlig rosa t-shirt, svart kofta och svart lite kortare byxor. Har kollat på dem några gånger, men nu köpte jag dem iaf. Vi gick vidare och vid 13 var vi klara ungefär. Men då hade vi precis missat både tåget och bussen hem. Och nästa gick inte förrän 15.07. Vi fick fortsätta kika i affärer och bara segade. Gick bort mot Centralstationen och satt där, sen kom tåget, och jag gick med Carro dit. För mamma, pappa, Linda och Bobby kom och hämtade mig, och vi åkte vidare till Liseberg.

Väldigt dåligt väder där, bara regn, regn och regn.  Det blev bara att vi spelade. och det lönade sig verkligen kan jag säga. Det vanns mycket. Bobby och Linda vann 2 stjärnvinst Kexchoklad, 1 stjärnvinst Alladin/Paradis, Stjärnvinst på Chips. (5 kilo usch) och sist men inte minst två stora gossdjur. Och jag vann då stjärnvinst på Toblerone :) Så nu har vi mycket godis här hemma, för jag fick ena stjärnvinsten på kexchokladen, så nu äts det Kexchoklad och toblerone :P  Vid 6 tiden åkte vi hemmåt till Linda och Bobby. Man orkar inte gå på Liseberg så länge när det är sååå tråkigt väder :S satt och pratade hemme hos dem och sedan åkte vi hemmåt. Och idag var det jag som körde :) Väl hemma tog jag det bara lugnt. Var extremt trött. Kikade på Sommarkrysset där Ola var med. Men missade lite :S Tog det bara lugnt resten av kvällen. Pratade i tel ett tag, både med Jenny och Carro.

image322

Kommentarer
Postat av: Carro

Vadå mycket vinster! Var det chips också `:O? det glömde du säga haha. jääälvar !! och nu bara för du har vunnit så mycket så ska du göra mig fet också ditt as:P!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback