Lördag

Jag vaknade vid 11.30 gick upp och tog på mig och åkte med pappa ut en svägn till MAXI, vi skulle handla lite. Och vi fick med oss kycklingsalladingredienser hem. Så hemma igen gjorde jag iordning kycklingsallad. Blev riktigt gott :) Mums. Sen åkte vi upp till stugan. Skulle grejat lite ute och så. men det började ösregna :S Så vi bara gick in en snabbis ochsedan åkte vi hem igen. Vid sju ungefär mötte jag Ida. Vi gick till videomix och hyrde film. Den här gånegen fick det bli "Step Up" När vi va påväg till bussen kom det en jätte regnskur. Herregud vad det regnade, vi sprang som galningar. Väl hemma hos mig satte vi på filmen och bröjade kika.Kunde ju blitt party, men nej, vi kände oss för sletna :P Bytte snabbt över när Måns sjöng :) Vid halv tio tiden gick vi ut en sväng med Hampus, blev en lång prommenad. Kom hem igen kvart i elva ungefär. Kollade klart på filmen, och den var ju riktigt bra, men även sorglig. Har målat naglarna och så, suttit och tjötat. Idas pappa kom och hämtade henne halv ett. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback