Lördag

Var sååå trött när jag vaknade i morses, och hade gärna legat kvar en stund till, men pallrade mig upp vid halv elva. Pappa körde mig ner till Carro så jag kunde hämta mina grejer jag hade där. Sen hem igen. Gjorde mig iordning. Och vid 13.00 åkte jag, mamma och pappa ner till Göteborg och IKEA. Blev allt handlat en hel del grejer. Var på Net On Net och mamma fick köpt sig en ny kamera, och ja, hon är ritkgt nöjd med den :P Åkte sedan hemmåt, men på motorvägen från IKEA var det jätte mycket kööö, för det va vägarbete mitt i vägen. Så det tog sin lilla tid :S

Men var hemma runt 19.00. Packade upp grejerna och sedan tänkte jag ta bussen ner till stan och möta Ida, men missade den, så pappa fick köra mig. Vi gick en lite prommenad, men helt plötsligt började det regna, så vi fick stanna lite emallanåt. Gick upp till Ida en snabbis, för hon skulle hämta nått, och sedan vidare till Matmor, köpte miglite youghurtoch banan :) Fick även bli lite godis nallar :) Vid nio gick vi bort mot Jennifer. Där hon och Carro va. Satt coh tjötade en stund. Jag, Ida och Jennifet gick ner mot stan och pävgäen sa gick vi förbi Carro och sa hejdå till henne. För imorgon åker hon till Rhodos. I två hela veckor :S
Mötte Dennis och vi gick upp till hans kompis där det va förfest med massa folk. Körde gitarrspel på playssationet, och även en sån där dansmatta :) . Dem var riktigt duktiga :) Riktigt trevligt. Vid halv ett drog jag, Ida och Jennifer oss hem till Jennifer, för dem andra skulle ut och fortsätta festa. Gick hem till Jennifer en studn och vi 1 följde Ida mig ner till stan. Skulle ta bussen som gick 01.15. Och där var det inte mycket folk kan jag säga. Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback