Måndag 23 Juli

Varit en riktgit slöar dag idag. Men det har varit skönt. varit upp lääänge nu dem senaste dagaran och vaknat tidigt, och det har resulterat i att jag är trött nu. Så ja, sova ut idag och bara atgit det lugnt. Fast jag och pappa har varit på team Sportia med, skulle köpa kedkeskydd till min cykel, har råkat göra sönder det. Så måste ha ett nytt. Men självklart fanns det inte :S Vi åkte vidare handlade lite mat och så. Sen hemmåt och jag började baka bullar. Var klar ungefär vid 6. Då cyklade jag ner till Carro direkt och vi gick vidare till träningen. Idag var det jympadags :)

Efter träningen gick vi hemmåt, och ja babblade om allt, och det blev riktigta gapskratt där emellanåt haha. Synd att jag inte tänker säga om vad. Men det var riktigt kul iaf :PStog utanför carro och prata, like always. Cyklade sedan hem. Är riktigt trött idag så jag har bara fortsatt att sega :P Ska snart lägga mig hade jag tänkt mig, försöka komma i säng någorlunda tidigt iaf. Ciao!

image348 image350


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback