Måndag och soool :)

Vaknar klockan halv nio, är faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Tar på mig och går upp till pappa och hämtar lite grejer. Sen vidare till mama och packade upp och så. Vid halv elva åkte jag och mamma till stugan. La mig och sola direkt. Man får passa på när det är skönt väder :) Låg en studn upp på altanen, men det blev för varmt, så jag gick ner till vattnet och badade och solade lite där. Råkade visst somna lite med hehe :P Vaknade av att det kom ner en som skulle bada, och jag fattar inte vart jag är eller någonting. Trodde det var mitt i natten.

Gick upp och åt, och sen kom Jenny. Vi gick ner och badade igen, eller ja, jag badade Jenny vågade inte för hon tyckte det va kallt. Badade Hampus med :P Fikade lite och så. Vid sextiden åkte vi hemmåt, men stannade vid Kvantum med. Nu är vi hemma hos Jenny och ska snart ta bussen ner till stan och möta Ida. Och sedan gå en prommenad. Kanske köpa en glass med :) Gott det. Så nu måste jag gå. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback