Måndag

Vaknade vid 10 tiden idag, och hade visst somnat i soffan. Hehe :P Satt och slöade ett bra tag innan jag ´gjorde mig ordning. Gick upp till pappsen en snabbis och hämtad elite grejer. Sen till mammsen igen och gorde iordning mat och städade ordning lite på mitt rum och så. När mamma kom så åt vi och sen började jag sy upp ett par byxor. Vid 5 typ kom åkte jag till Ida. Vi tog oss en sväng på stan och nu är vi hemma hos henne. Och jag sitter här med skrållan (Idas katt ) i knät. Så gosig hon är :) Ska snart gå iväg till Jennifer. Och så kanske jag ska träna med. Kan inte bestämma mig om det blir träning eller inte. Men det märkr jag snart :P För det börjar sju och bör åka härifrån vi vid halv då. Hörs sen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback