Onsdag eftermiddag/kväll

Jag gick till Micaela vid tolv tiden. Och sen mötte vi Johanna vid bussen, tog den ner till stan. Micaela skulle till skatteverket, men vi gick fel coh fick gå tillbaka igen. För dem hade flyttat, det kanske va en tid sen, men iaf :P Vidare till HSB och sedan bussen till Överby. Och det började ju verkligen spöregna :S Kikade lite i affärer, mötte Jenny så hon gick med oss. När vi hade kollat klart och alla fått köpt det dem skulle ha gick vi vidare till MAXI och köpte oss en korv :) Gott. Sedan vidare till bussen. Jag åkte hem till mig och dem andra till Micaela. För jag åkte ut och övningskörde lite med mamma. Backade och parkerade och lite så. Sen kom dem andra till mig igen, coh vi gick med Johanna till bussen. Sedan satt vi och pratade och så. Började rensa med min gamla kläder. Det fanns allt endel roliga gamla kläder. Vid nio tiden gick dem, Jenny skulle med bussen och Micaela skulle hem. Så jag kikade på "Leila Bakar" och "What About Brian". Blev läggdags vid 12 ungefär.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback