Onsdag eftermiddag/kväll

Jag mötte Carro och Mikaela på stan vid kvart över tolv ungefär. Gick bort mot frisöer och där var vi i hela 3 timmar. Tiden gick snabbt äbdå. För vi satt och tjötade och masserade varnadra :P Det blev både klippning och slingning. Men det blev riktigt bra. Från långt till kort :P Kikade lite på stan sen efter det. Tog bussen hem, gjorde mig iordning lite mat. Och vid halv 6 var jag nere hos Carro för då bar det av mot gymmet. Det var riktigt jobbigt idag. Jag fattar inte varför. Kände mig allämänt slö och även lite snurrig :S  vet inte varför, men kanske druckit för lite :S

Efter träningen cyklade jag hem. Och vid  kvart i åtta mötte jag Ida. Vi köpte grejer till Tacos och gjorde ordning det när vi kom hem till mig. Kikade lite på TV. Och det var ju final i Pussycat Dolls. Egentligen är det inget program jag följt, men kul att se vem som van, även fast jag redan visste. :S Suttit och pratat och bara tagit det lugnt. Ida gick hem vid kvart över tolv. Och nu ska jag lägga mig. Kanske ska kolla "Cinderella Story", för varje gång jag ska kolla på den somnar jag. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sandra

vilken jättesöt header du har!!

Postat av: Christine

Åh, tacos! Gottis :-)

2007-07-13 @ 10:27:42
URL: http://chrisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback