Onsdag

Vaknade halv ett av att telefonen ringde så jag hoppade upp ur sängen och svarade. Pratade i tel ett tag.
Tog det bara lugnt på förmiddagen. Var riktigt duktig och städade, dammsög och plockade ordning på mitt rum :)

Skulle möta Ida på stan vid fem. Men klantig som jag var så spillde jag ketchup på mig så jag fick byta om snabbt och sen cykla ner och möta Ida. Vi tog oss en runda på stan och kikade lite. Och sen gick vi ner mot bryggan och satte oss, i det underbara vädret. Satt och pratade om allt möjligt. Gick bort mot strandgatan där Mikaela, Carro och Emelie var och fikade.Så vi satte oss och pratade med dem. Tjötade hela tiden ingen kunde vara tys, vadå skvaller haha :P Blev vi kvar där ett bra tag. Fick byta borde senare för Mikaelas kompis och hans kompis skulle komma. Blev en varm choklad lite senare, för det blev så kallt, och mums vad gott det var :) Vid halv tio gick vi in mot stan och Hemköp, skulle handlas kvällsmat. Jag Carro och Mikaela gick hem till Carro. Tjötandet fortsatte haha :P jag cyklade hemmåt vid 1 tiden. Grejade lite på mitt rum och så, pratade med Carro i tel i ja, två timmar. Förstår inte hur vi kan ha så mycket att prata om haha. Das story var ju bara föör bra. Eller hur? Haha Ciao!


Kommentarer
Postat av: Carro

vadå snart?! blogga då.. :D

Postat av: Carro

Klart att storyn var bra :D, I LIKE THAT ! :D

2007-07-27 @ 13:03:01
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback