Söndag Eftermiddag/Kväll

Mötte Jennifer vi två tiden ungefär. Vi gick upp till mamma en snabbis, lämnade lite grejer och så. Sen upp till pappa igen. Åt och så. Ida kom med vid 3 tiden. vaxade bena. Och ja, det gjorde sååååå ont. Usch, men efter ett tag så blev bena bedövade.. Så det gick bra tillslut, men tog sin lilla tid. Vågade håret alla tre :P Haha. Jennifer somnade i min säng, så jag och Ida satt vi datan lite och sen skulle hon äta. När Jennifer hade vaknat cyklade vi ner till henne, men stannade till på hemköp på vägen med. Dansade lite dansmatta hos jennifer, haha skitkul ju. Har aldrig gjort det förut :P Så det var riktigt skoj :) Efter en stund tröttnade vi och scyklade hme till mig igen. Skulle sjungt singstar, men det blev inte så, ingen orkade hehe :P Jennifer åkte vid 22 tiden för hon skulle ,öta Moe. Ida är här fortfarande men ska snart ta bussen hem. Och då ska jag till mammsen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback