Söndag Kväll

Efter att jag och pappa varit ute och övningskört så åkte vi hemmåt och gjorde iordning maten. Och sedan packade jag lite.
Och vid halv fem cyklade jag ner till Carro. Och idag blev det mycket träning :)
Först var det ett jympa pass, 17.00-18.00 det var en som skulle diplomeras. Var jätte duktigt och roligt pass med :) Sedan 18.00 var det dags för nästa jympa pass en timme framöver. Efter det tänkte vi gått på ett tredje, men det fick bi gymmet  istället. Där va vi en timme ungefär. Hade så mycket energi. Sprang runt och hoppa som galningar och sjöng  i omklädningsrummet efteråt. Haha tur att ingen såg eller hörde oss. Sedan cyklade vi hemmåt. Sjöng "I'm a true beliver" på vägen hem, sååå högt. För deras egen skulle hoppas jag ingen hörde oss. För det kan inte ha låtit vackert :P  Stog och tjötade som vanligt. Sedan cyklade jag hemmåt. Så för våran del blev det alltså 3 timmars träning. Jag är forfarande pigg. Ett jympapass till kanske? :P

Varit hemma en stund nu och packat lite och så ska snart iväg till mamma. Nybakat bröd. Mums :) Sen blir det nog Miss Secret Agent som är på Tv. Och efter det sängen. För imorgon 08.10 är det körlektion igen. Så då måste jag vara pigg :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback