Söndag kväll

Hittade inget på siba idag faktiskt. Men efter att vi hade varit där tog vi bussen hem. Upptäckte att den bara gick 1 gång i timme eftersom det är söndag, så det vara bara att vänta, för vi hade precis missat den typ :S :P Jobbigt det.
Efter att vi varit på siba, gick jag hemmåt. Packade lite och så, ska till mammsen idag.

Och vid halv sju kom Micaela och Emelie, och vi åkte vidare till Hjulkvarnelund. För där skulle det bli utejympa :) Härligt att jympa ute , jätte bra väder idag med :)  Efter träningen hemmåt, duschade och så. Sedan åkte jag ner till Jennifer där även Ida var. Vi tjötade och sen gick vi en prommenad och Ida gick hemmåt, för imorgon är det hennes första dag på sommarjobbet. Satte oss nere vid kanalen och pratade och sedan gick vi vidare. Jag gick ut på en boj typ, Jennfier satt på land livrädd för att jag skulle rammla i haha :P Men det gjorde jag inte haha. Nu är vi hemma hos Jennier, bara tar det lugnt. Ska väll snart dra mig hemmåt. Ska upp till sen med och hämta lite grejer, sen vidare till mamma.
Imorgon skulle det förrästen bli bra väder hörde jag :) Sooool. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback