Söndag

Klockan stog på 10, men jag orkade verkligen inte gå upp då. Så jag låg kvar en stund. Packade iordning kläderna som jag skulle ha med mig till pappa. Så gick jag hit och packade upp och bara tog det lugnt. Vid halv fem ungefär åkte jag ner till Carro. Vi gick och köpte oss Pizza. Vi blev verkligen för mätta båda två. usch. Suttit och pratat och bara chillat. Bara regn ute, så ute kan man ju inte vara. Man ska bada och sola på sommaren, men nej, det går inte för det är såå tråkigt väder. Skulle blivit gymmet idag, men kollade hemsidan och där står det att det äör stängt :S Så det blev ingen träning :S Vid halv elva tiden cyklade vi hem till mig. Hämtade lite grejer och lämnade lite grejer hos mamma. Sen upp till pappa. Kikade lite på Tv och käkade toblerone haha. Vid halv två cyklade hon hemmåt. Pratade i tel ett bra tag sen med :P Hur kan man ha så mycket att prata om :P Tjötar jämt haha. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Carro

Fan vilken fetto-dag :P!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback