Strandgatan

Segade en stund där på eftermiddagen. Och herregud vad det åskade, blixtrade och regnade där ett tag. Det verkligen öste ner, och åskan bullra som aldrig förr :S Var lite läskigt faktiskt. Men gick över rätt nsabbt ändå, skänt det. Sedan blev det ju jätte skönt väder och sool igen :) Idag har jag namnsdag, Grattis till mig :)

Mötte Jenny på Överby vid 4 tiden, kikade en stund och vid 5 kom även Micaela och Emelie, fortsatte kika runt, men jag hittade inte något :S Men dem andra fick allt med sig lite grejer hem. Tog bussen till stan igen vid halv åtta. Gick bort till strandgatan och tog oss en fika. Mötte Ida och Emelie som också va där och fika, pratade med dem en stund. Beställde och gick och satte oss i solen. Men jag kom ut sist och såg inte vart dem andra hade satt sig, så där stog jag hel lost. Haha. Några killar som satt där brevid drog ut stolen så jag skulle sätta mig där, haha pinsamt där :P Hittade dem tillslut :P Satt där ett bra tag, och riktigt fint väder var det med :) Härligt. Vid halv tio gick vi mor buseen för Jenny skulle emd den. Jag, micaela och Emelie prommenarade hem menförst förbi Hemköp en snabbis. Ciao!

image356 image357 image358


Kommentarer
Postat av: ida

fina bilder :)

Postat av: amanda

Mysiga bilder!

2007-08-02 @ 12:53:05
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback