Tisdag Förmiddag

Vaknade imorse av attsken solen in genom försntret. Tänkte att jag gåt ut och sätter mig på balkongen och solar lite. Men inte. Solen gickl i moln, och nu är det bara mulet :S Tråkigt nog. Har segat nu på dagen och gjort iordning lite god mat. Varit ute med Hampus. Och snart ska jag cykla ner till Jennifer. Och vi kanske tar oss en sävng runt på stan och kikar om man hittar något fint.Och sen vid sju blir det träning med Carro. Jympa pass, wiho :P Men nu måste jag cykla till Jennifer innan regnet kommer, ser ut som på himlen att det ska komma vilken sekund som helst :S Ciao!


Kommentarer
Postat av: Carolita

Kul att jag kunde vara till hjälp! Fin bild!

Postat av: Anonym

hur får du din visningsbild så stor?

2007-07-24 @ 20:54:18
Postat av: Carro

Of course gympa!! Biffning idag eller ;)?

2007-07-25 @ 13:01:46
URL: http://citruus.blogg.se
Postat av: elin

Till dig som undra om hur man får stor bild. Kolla i inlägget "Jeanseklänning" vid kommetarerna, där finns en förklaring.

2007-07-25 @ 13:24:58
URL: http://elliinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback