Tisdag Kväll

Jag mötte Ida på stan vid 1 tiden. Vi gick runt och kikade lite i affärer och så. Vi hittade oss bara varsitt naglack. Gick sedan hem till Ida en stund, och och pudlade mitt håt haha. Även kallat vågade :P Bara pratade och tog det lugnt. Vid halv fem tog vi bussen hem till mig. Och vi satte igång och målade naglarna och sedan blev det även att vi började sy in mina jeans, så nu håller jag på att sy in två stycken. Bra det :)

Och vid halv sju skjutsade jag Ida till stan  och vid tjugo i sju var jag hos Carro. Vem var i tid? Jaaag :) Och Carro med den här gången :P Cyklade iaf till träningen. Fick skynda oss för vi såg att det var väldigt mycket bilar och så, men vi fick plats. Det var verkligen fullt inne på passet nästan. Efteråt så tyckte Carro att jag var för seeeg, nej då, jag är aldrig seg :P Cyklade iväg och stog och pratade som vanligt utanför Carro. Sedan cyklade jag hemmåt. Och bara tog det lugnt på kvällen. var hemma vid kvart i nio ungefär. Så jag bara segade :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback