Tisdag

Vaknar vid elva tiden kollar ut på hilen och ser, grått. Regn väder idag. Jag och mamma åkte ut till Överby vid 2 tiden. jag lämnade tillbaka ett par jeansshorts som jag köpte förra veckan. Köpte mig bara ett vitt baslinne. Träffade Linda och Bobby med. Åkte till Jenny. Och vi tog bussen ner till stan. Men där fick vi vänta på 24 för den var försenad. Va nått krångligt, men till slut kom den iaf. Men på bussen upptäckte jag att jag inte hade med mig mina nycklar. Så vi fick sitta och vänta på mamma, som kom efter en halvtimme :P

Har slingat Jennys hår, och hon håller på att tvätta ur det nu. Får se hur det blir. Jag har slingat mitt hår lite med. Kanske går ut och tar mig en prommenad. Om någon vill följa med ut på en prommenad :P Men nu måste jag skölja ur mitt hår :P Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback