Torsdag

Ännu en dag som jag bara har tagit det lugnt på förmiddagen, riktigt härligt. Gjorde mig inte iordning förrän vid två tiden tror jag. Lagade lite mat och så, och bara tog det allmänt lugnt. Har varit och tränat med (Ovanligt) haha. Cyklade ner till Carro vid halv sex tiden. och vi gick vidare till friskis, gymmade lite först och sedan fick det bli ett jympapass :) Riktigt roligt och riktigt varmt idag. Det var extremt varmt idag. Kan ha varit vädret, va så himla kvavt ute. Carros mamma kom och hämtade oss efter trämningen. Jag cyklade sedan hemmåt. När jag kom hem hade Mamm, pappa, farfar och Margit kommit hem från Danmark och dem hade handlat massa, och självklart fick jag lite med. Goooodis :) Mums. Så det har jag suttit och knaprat på nu framför Orkanstyrka 6. Miniserie som gick på 3 igår och idag. Riktigt bra faktiskt :) Mamma har varit här en sväng nu ikväll och har just pratat med Carro i tel. Ska lägga mig snart så jag orkar upp imorgon, för det blir gymmet på morgonen med Carro. Och efter det siba med Jennifer. Ciao!

Kommentarer
Postat av: michelle

hejsan jag har själv en blogg och jag undrar bara om jag skulle få ta din bild eller det där uppe och göra om jag tkkr det är fint och skulle villja ha den mallen eller då ??

2007-07-27 @ 22:11:37
Postat av: elin

Menar du header?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback