Lördag - Gbg

Klockan stog på 07.30 imorses, men jag orkade inte gå upp och vaknade sedan vid 08.20. Så då blev det snabba ryck. Gjorde mig iordning och så. Pappa körde mig till Carro, där även Jennifer va. Vi gick bort mot tåget. Tåget var en aning försenat, det skulle gått 08.53 men gick inte förrän tio över. Väl i Gbg var det snabba ryck. Jennifer köpte sig en väska. och jag en kofta, solglasögonfodral, naglack och ett halsband. Allt det hann vi fatiskt med på mindre än en timme. 11.07 tog vi tåget hem. Såg ju S2 (*2?) Haha. Lite sleten, eller vad säger du Carro? :P Var hemm vid 12 ungefär. Gick till Carro och va där en lite stund. Sedan kom pappa och hämtade mig.

Hem en snabbis och sedan till farfar och Margit och åt middag. Sedan vidare till Överby och El Giganten IGEN. Lämnade tillbaka den mobilen jag fick igår. För den är inte alls likvärdig mot den jag hade innan. Men hon i affären säger det, och jag bestämt, nej det är det inte. Jo, den är bättre än den som du hade innan säger hon då. Men det är den inte. Men det kan jag säga att det inte va. Och som tur va så fick jag lämna tillbaka den. Jag och pappa får åka dit på Måndag igen för att då ska jag få välja en annan mobil, (Tur att jag får välja vilken jag vill ha den här gången) Det är bra. Men än vet jag inte vilken jag ska välja. Det återstår att se. Kikade lite på Överby, och fick med mig ett naglcak till hem :)

Var hemma en stund och bara tog det lugnt. Och vid åta tiden cyklade jag ner till Carro, provade hennes nya pilatesboll. Riktigt jobbiga endel. Sen gick vi en lite prommenad. Sedan hem till Carro igen.
Vi hade inte varit inne länge, förrän vi hörde en smäll och skrik. Det va en bil som kom i 70-80 km/h och körde på en cyklist på bakhjulet. Cykeln bara flög i väg ocg väskan och allt. En annnan cyklist bara stog och skrek, han var väll så chokad. För hörde man den smällen så ja, Det var riktigt obehagligt. Cyklisten klarade sig oskadd som tur va. Kom massa poliser och föraren fick blåsa och så. Carro, din story va ju riktigt bra haha. Det som va lite läskigt var att 5 minuter innan olykan hände, hade jag och Carro gått precis där det hände. Jag fick lite panik där ett tag när jag kom på det. Men som tur va så var det inte så. Otäck olycka :S

Vi gick hem till Jennifer vid 10 tiden. Åt kvällsmat och har pratat och bara tagit det lugnt. Är här fortfarande. Och jag och Carro ska kika lite på Asos nu. Får se om det blir något beställt. Det återstår att se :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

we are alive ;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback