13-15 mars

Tisdag:
Blev ju träning då som sagt. Men påvägen dit krångla allt Haha :P Skulle pumpa min och Johannas cykel. men all luft åkte ur Johanns däck istället så då skulle jag skjutsa henne på Micaelas cykel och då krångla hennes cykel med, Hjulet åkte av eller nått. Så vi fick skjutsa alla dit typ. 4 pers 2 cyklar. Men vi hann i tid. Schlagerpass då :D Gör skoj :P Sen hem fixade hjulet på Micaelas cykel. Sedan tog jag det bara lugnt.

Onsdag:
Körkortsteori då på morgonen. Gjorde massa test och sånt. Jag, Jenny och anna va ju riktgit grymma ;P Samhäll, natur. Skulle göra tacobuffe till 100 pers. Och jag fick självklar hack lök :O tårarna bara rann. efter det va skoldagen slut. Jag och Carro skulle köra dubbelpass idag. Medle/Puls och Aerobic/Step. Men emellan det blev det mellamål haha :P En Yoghurt, banan, och Apelsin :) Vid ungefär 9 va jag hemma. Kikade Top Model och Greys Anathomy. Sen vid 11 gick jag och la mig.

Torsdag:
Samlevnadsdage hela dagen diag. Föreläsning i aulan, sen Muslimskt Perspktiv, lunch, Afrikansk Dans. Afrikans Dans va roligast. har slutat nu. Ska till stan med Jenny och Johanna snart. Ska kolla present till Micaela som fyller 18 imorgon :D Får se vad vi hittar. Sen siba, kolla skor, köpte ett par igår men kanske har ångrat mig :S och lämmna tillbaka en tröja. Sedan gymmet med Carro.
Men nu måste jag gå.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback