16 Mars

Igår:
Vid 07.30 vaknade jag och bara tog på mig myskläderna och gick till skolan, för vi skulle sätte upp kort och sånt på Micaela för hon fyller åt idag :) Grattis Micaela 18 år :) Sen när vi va klara med det så gick jag hem igen, gjorde mig i ordning och så. Vid tjugo över nio begav jag mig till skolan, Gy,pan började 09.35. Hade Handboll idag :S Tråkigt.
Sen Näringslära. Sen Arbetsmiljö och säkerhet. Hade jätte ont i huvudet, och alla bara tjötade sååå högt. :S
Sen slutade vi.
Jag och Jenny gick hem till mig, sen tog vi bussen till siba. Jag skulle lämna tillbaka en tröja. Sen tog vi bussen hem till Jenny. Och vid halv fem tog vi bussen ner till stan. Sen hem till mig igen. Sen kom Johanna. Och sen kom Emelie och Micaela och vi åkte vidare ner till stan. Vi skulle ut och äta för Micaela fyllde år. Och det fick bli Mamma Mia. Blev Pizza för allas del :) Väldigt gott. Hon fick presenter och så. Vid halv nio skulle JOhanna hem för hon skulle med bussen. Jag, Micaela och Jenny tog bussen hem till mig och kikade på Djävulen Bär Prada, fast kunde inte kolla klart hela, för DVD började krångla :S Vid tolv ungefär begav dem sig hemmåt. Och jag sommnade direkt nästan, va jätte trött. Men vid 01.00 ringer Carro, och så säger hon: "Hej vad gör du? Sover du" haha :P Och ja jag sov :P nmen det va bra att hon ringde för jag hade osmnat i soffan hehe :P Jag trodde det va morgon för jag har samma rigsignal som alarm. Sen somnade jag om igen.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Carro

nej! nu ska vi inte vara sånna ;) .. hehe det var allt bra att jag ringde dig elin.. somna i soffan kan du ju inte göra fattar du väll haha :P!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback