17/3

Vid 08.30 vaknade jag i morses, men gick inte upp förrän kvart i nio, skulle vara hos Carro fem i. Så det blev lite stressigt. Menjag kom vid nio fem över ungefär. Och det var moootvind, fick panik påvägen dit. Jätte jobbigt att cykla :S Men vi kom dit i lagom tid iaf. Blev gympa + gym. Som alltid :P Vi va klara vid ungefär 11.00. Cyklade hemmåt. Gjorde mig i ordning för vid 12.15 kom Micael aoch hennes mamma och hämtade mig, Vi skulle ut till siba och kika. Micaela skulle byta tröja. Jag är på jakt efter en grå klänning men hittar ingen som jag vill ha. Sen så vill jag ha ett par skor med. Köpte mig ett par häromdagen men vill ha ett par till :P Men men. Micaela köpte lite grejs. jag köpte iaf sminkborttagningsmedel. Vid 4 kom Carina och hämtade oss. Åkte hem. Skulle varit med Carro och ida, men blev inte så. är hemma och tar det lugnt istället. Men nu ska jag gå och köpa popcorn.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Carro

Men Elin =/.. fy!
Ses imorgon -v- !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback