19 Mars

Vi hade faktiskt inte Nutidsfrågor idag på Samhällen. vi började prata om massmedia. För vi ska börja med det i Samhällen nu. Sen håltimma i hundra år. Körkortsterori. och tydligen ska vi ha prov på Onsdag så imorgon på studiedagen blir det att plugga. Pluggade faktiskt mycket efter skolan idag med. Riktigt duktig.

Sen vid 6 åkte cyklade jag ner till Carro. För vi skulle träna vid kvart i sju. Medel idag. Till en början var det inte alls mycket folk. men sen kkom det allt mer. Efter träningen satt vi och chillade ett bra tag. Träffade Elin, så vi satt och tjlta med henne ett tag med. Mina och Carros polers kom ju med gubbarna från gymmet haha :P Och idag så vinkade dem till och med på oss haha :Å Såå mobbat :P Sen vid kvart över 8 drog vi oss hemmåt. Skyndade mig hem. För vi skulle gå till Ida. Eller ja Carro bestämde det. Så jag skyndade hem och duschade och sen vid nio tog jag bussen ner till stan för att möta Carro, sen vidare till Ida. Vi tog det lugnt och tjötade om allt möjligt haha :P Skrattaatack.com haha :P Så roligt. Sen så "pudlade" Ida mitt hår. Alltså hon vågade mitt hår haha :P Men som Ida och Carro sa "Elin nu ska vi pudla ditt hår" haha :P Just nu sitter jag här och ser ut som ett troll haha :P M en det är bara att fixa till det lite hehe :P Grejar det imorgon haha :P Vid 23.00 kom pappa och hämtade mig. För han ska upp tidigt imorgon för att jobba. Så han kunde inte hämta mig sen.
Studiedag imorgon. så då blir det till att plugga lite natru + Körkortsteori. Och sen ska jag och mamma ändra om på mitt rum hos henne. Så det får jag ta på förmiddagen, för sen ska hon jobba. Sen på kvällen blir det nog träning.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja du blev så söt och "nypudlad" Elin ;)

Postat av: Carro

jaaa, så sweet :)!

2007-03-20 @ 21:26:04
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback