Bloggtorka

Inte bloggat på nästan en vecka nu. Har ju inte funkat.

Dem fem skoldagarn, skolan träing och tagit det lugnt, pluggat med :S Varit rätt lugnt den här veckan.

Fredag: Va i skolan då. Sedan vid halv fem åkte jag och MIcaela ner till stan. Sedan hade vi bestämt att möte Jenny på siba. Men vi mötte Anna på stan med. För vi alla skulle vidare till siba. Köpte mig faktiskt en vårjacka :)
Vi åkte hem till mig och åt tacos och kikade Let's Dance och Så Ska Det Låta. Alla var verkligen trötta :P
Så vid elva ungefär så gick dem hem. Jag gick och la mig nästan direkt sen.

Lördag: Jag coh Carro tränade vid 09.30 imorses, Bas/Puls och sedan gm som alltid :) Sedan hem skyndade mig och gjorde mig i ordning. Efter det åkte jag, mamma, pappa, och mormor till Gbg till Linda och Bobby, handlat lite och fikat och så. Ska snart åka hemmåt. Ska vara med tjejorna sen, kika melodifestivalen och så. Men nu ska jag dra mig från datorn, vara lite social :P

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

Lyllos dig elin att din blogg funkar iaf ;) hehe. Min blogg.. jadu, jag kommer inte in.. buhuu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback