Fredag kväll/natt

Efter att vi varit hos jenny åkte vi hem till mig. Men medans vi väntade på bussen så gick vi en snabbis i stan med. Kikade lite bara.Sedan vid sju bussen hem till mig. Började göra iordning tacos, och vid ungefär halv åtta kom Micaela och Emelie. Sen vid 8 var det dags att äta, precis färdigt tills Let's Dance började :) Kikade lite på det.
Sen sjöng vi lite Singstar med. Letade recept på vad vi skulle göra för mat imorgon, och det blev något gott med kyckling :) Sen cheescake till efterrätt :D Mums. Så det ska vi ha imorgon till melodifestivalen :)
Vid halv tlv gick Jenny, för hon skulle med bussen. Sen vid halv ett gick Micaela och Emelie. Kikade runt lite på datan och så. Borde nog lägga mig snart. Ska upp vid kvart över åtta halv nioimorgon. Träning vid halv tio, och ska vara hos Carro vid fem i. Kommer nog vara ganska trött.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

Nejdå du var faktsikt ganska pigg idag ju elin ;), däremot mig ska vi inte ens prata om haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback