Fredag

Började med att jag vaknade vid kvart över åtta, men orkade verkligen inte gå upp förrän 9. Så det blev ju lite stressigt där på slutet. Men jag orkade inte va med på gympan idag, hade ju "ont" i vristen och halsen haha :P Eller inte. Men foten hade jag faktiskt ont i på riktigt. Men det va ingen vidare ordning på gympan idag ändå haha :P Sen hade vi lunch, och efter det Näringslära. Satt och grejade med treornas avslutningsmiddag. Sen vif halv 3 slutade vi.

Jag och Jenny gick hem till mig, sedan vidare till stan, hem till Jenny och ut till siba. Vi kikade lite, ingen utav oss köpte nått haha :P Tacos bara :) Sen åkte vi till stan igen, kikade lite där i affärer. Där vi såg en väldigt snygg vakt :D Mhm ;) Träffade även Max och Marcus på Espresso House, dom satt och fikade lite, vi satte oss och tjötade med dem en stund. Fårr oss våra skrattatacker där emellanåt haha :P Skrttade åt allt.
Just nu sitter vi och lyssnar och sjunger till Melodifestival låtar haha :P Såå Bra. "Cara Mia" Och vift :P haha
Ska snart gå och laga tacos, lagom till "Let's Dance" och "Så ska det låta" Tant varning :Psom marcus och Max skulle sagt Haha ;) Men dem är faktiskt bra dem programmen haha :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback