Lista

Lyssnar på just nu: Andreas Johnsson - A little bit of love
Jobbigaste skolämnet: Samhäll
Favorittidning: Vecko Revyn
Favoritplagg i garderoben just nu: Allt sommrigt.
Längd: 1,61 cm
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, vit, röd, rosa.
I sommar kommer jag gå klädd i: Klänning, shorts, kjol, somriga linnen, härliga sommarkläder :)
Men absolut inte i: Något obekvämt
Min yngsta kusin heter: Har inga kusiner
Byxa eller kjol? Byxor
Så många skor har jag: Vet inte riktigt.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Det finns mycket man skulle välja då.
Senast utlästa bok: Doktor Glas. (Svenska boken i skolan)
På rasterna i skolan: Ta det lugnt, spela kort. tjöta.
Mitt rum kan beskrivas som: Stort och litet, härliga färger.
Jag tränar: Friskis och Svettis.
Jag ville bli när jag var liten: Polis eller frisör.
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden):  Ja, men inte direkt efter skolan. Kanske väntar ett tag.
Linje på gymnasiet: Hotell Och Restaurang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback