Lördag förmiddag.

Carro var faktiskt i tid idag. Det va jag som va sen. Hon kom till korsningen, och dit kommer hon om jag är sen haha. Så idag va jhag inte i tid alltså. Haha :P Va på Bas/Puls, inte gymmer efteråt idag. Carro ska ut till MQ och jobba vid 12, så det va lite bråttom. Jag borde nog göra iordning snart. Ska till siba med mamma och pappa. Får se om jag hittar nått. Men ska iaf kööpa nya däck till min cykel, för dem är paj. För det är så jobbigt att cykla när det nästan inte är någon luft i däckena. Men nu ska det fixas :P
Sen får ja se vad jag hittar på. Inget planerat faktisk. Ser ut att bli en lugn helg. Måste plugga lite med. Prov i vegetarisk kost på tisdag. emnd et är inte så mycket så det går nog bra. Men nu ska jag göra mig i ordning.

Ciao

Kommentarer
Postat av: carro

KLART att jag var i tid ;)! Det är DU & Lördagar som inte riktigt hänger ihop så det så haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback