Lördag kväll.

När jag va på överby förut såg jag Elin Lanto haha :P Hon hade varit där och sjungoit och signerat skivor tror jag. För jag såg efteråt när det va slut allt.

Skulle egentligen ha bowlat med Micaela och Emelie idag, men det blev inte så.
Jag och pappa åkte iut och övningskörde istället. 3 gången med manuell, så det går jätte bra, va ute ett bra tag faktiskt. Men har bara fått kärringstopp 3 gånger. Men dem tre gångerna har jag fått panik varje gång.
Körde upp till Jenny, skulle hämta min Danny singel :) Iofs har jag redan singeln men man kan aldrig få för många haha :P Inte autograf på den andra :) Satt och prata ett tag. Sen vid halv nio körde jag hem igen. Ville inte köra genom stan men när jag var halvvägs kom jag på att jag var påväg dit, så det var bara att kör :) Men det gick jätte bra faktiskt. Riktigt stolt över mig själv :) Men nu ska jag gå och titta på Sin Aong som började för en halvtimma sen. Hörs Sen :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback