Lördag :)

Lördag morgon, vaknade vid kvart över 8 av att klockan ringde. Gick upp och tog på mig träningskläderna och vid tio i nio cyklade jag iväg ner till Carro. Va på träningen ungefär tio över nio ungefär. Först var det Bas/Puls med massa schlager :D(Peppad inför ikväll :P) Sen gymmet. Biffade vi :) Som alltid på lördagar :) Sen cyklade vi hemmåt, och det va sååååån motvind, fick panik. Så när vi hade kommit till Carro ringde jag pappa och han var så snäll och kom och hämtade mig. För det va motvind och hade inte mycket luft i mina däcka.

Sen väl hemma har jag duchat och gjort mig i ordning, nästan iaf. Har plattat halva huvudet iaf. så snart är jag klar. Ska ta halv bussen härifrån och så möter jag Jenny på stan vid si sådär tjugo kvart i :)
Senare ikväll blir det Melodifestivalen ute hos Johanna med, henne, Jenny, Micaela och Emelie. Med massa god mat och så :) Nu är jag verkligen laddad inför melodifestivalen haha :P Låtarna spelas ju ÖVERALLT, hehe :P Men det gör inget för dem är såå bra, haha :P Sitter och chattar lite undertiden med, med syster Linda, Jenny och Carro :) :P Men nu måste jag nog skynda mig lite har ju inte plattat färdigt håret än.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback