Måndag

Skolan idag. Den gamla vanliga lektionerna. Håltimma i 1 och en halv timme. Jag och Anna satt oss ute och solade lite i det fina vädret :) Körkortsteoriprovet gick bra :) Gick hem lagade mat. Sen åkte jag och mamma ut och övningskörde. Gick bra.

Vid halv sju kom Micaela och vi åktre till träningen. Carro skulle med också egentligen, men hon följde inte med, men när hopn hade avbokat så ångrade hon sig :S Men då gick det inte att boka :S
Men iaf dansen var jätte rolig. Hoppas verkligen att det kommer Til F&S i Trollhättan :D Skulle vara super skoj. Massor av olika danser i en :)
Men nu ska jag dra mig.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh=/, synd att jag missa't! Men kul att ni hade roligt iaf! Hur länge höll dansen på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback