Melodifestivalen FINAL :)

Finall av Melodifestivalen Yes :P Haha
Men innan det va jag och Jenny på siba, jag köpte migen tröja, och ett par mjukisbyxor :) Kikade runt en snabbis.
Sedan kom Jennys pappa och hämtade oss, så åkte vi hem till Jenny. Gjorde iordning cheescaken :) Det blev ju riktigt bra, och Jennys kommentar ett antal gånger varje gång ja la i en ingridiens "du har väll  halverat satsen" hehe :P Och JA jag hade gjort det :P Faktiskt. Vid halv sex ungefär körde hennes pappa ut oss till Johanna, där va även Emelie och Micaela. Vid halv sju, sju började jag och Jenny göra iordning maten. Kycklinggryta med ris :) Mums vad gott. Det blev riktigt gott faktiskt.
Vi försäkte få Emelie till att diska, haha gick ju inte jätte bra, men tillslut så gjorde hon et ändå efter lite tjat :P För vi andra hade grejat mat och annat så då fick hon med hjälpa till haha :P
Klockan blev 20.00 och melodifestivalen började :) Andreas Johnsson, Måns, och The Ark va bästa tyckte jag :) Och Sonya Aldén va med bra. Men det är ingen sån låt som det kommer gå bra för i Finland tror jag. Försökte rösta på Måns och Andreas men det gick ju inte :S Mest upptaget på Andreas, va jätte svårt att komma fram :S
Men The Ark vann, och det va ju rätt bra ändå. Emelie skrek som en galning när dem vann :P Jag, Emelie och Micaela dans sååå fint till låten :)
Sedan gik Emelie och Micaela ut och sprang och knackade på alla fönster och ryckte i dörrarna och varje gång blev jag och Jenny lika rädda haha :P Busungar dem :P
Lyssnade på musik och tjötade.

Sen vid halv tolv ungefär kom Emelies pappa och hämtade oss. Har grejat ordning lite på mitt rum och så. Ska väll snart osva hade jag tänkte. Men ska ladda in lite bilder först.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback