Onsdag 21 Mars

21 Mars idag. Hade körkortsteori prov i morses. det gick la bra. 1 x 2 Så om man inte visste kunde man ju bara chansa haha :P Sen var det samhäll, lunch, Natur. Och sista lektionen Restaurangkunskap.Där gjorde vi tårtor :) Min och Jennys blev jätte bra :) Vi gjorde en marängtårta med choklad och en krämtårta. Fick panik på alla i slutet bara för dem som hade grejer kvar att göra bara satte sig ner som om dem va klara. Va vofflor i skolan idag. Men som vanligt sådana där äckliga tjocka :S Usch dem är inte alls goda, jätte torra med :S  
Men nu är jag hemma jag hemma iaf. Har börjat med maten. Ungstekt falukorv, med potatis. Jenny kommer snart med så ska vi ner till stan och kika lite. Jag ska nog köpa naglack :) Sen vid 7 blir det träning med Carro. Aerobic/Step. Vårdagsjämning idag, dag och natt är lika långa :) Men nnu ska jag fortsätta med maten. Hörs sen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback