Onsdag 28/3

Prov imorses igen. Fast idag var det svenska prov, alla tvåor hade det idag. Började halv nio. Satt till ungefär kvart i tio. Hade till halv tolv på sig men, var klar rätt snabbt ändå. Jag och Jenny gick hem till mig, jag skulle hämta mitt block som jag hade glömt hemma. Tittade lite på Våra Bästa år haha. Sen tillbaka till skolan. Lunch, och sen efter det så gick jag och Jenny och köpte glass. Först gick vi till Hemköp, men där fanns ingen god, sen vidare till Statoil, där fanns inte heller någon gos, och sista men inte minst möllan :) Och där fanns min kära Daim strut :D Fick bli daim för Jenny med :P Vi såg en sån ful bil haha :P 3 hjul haha :P Den såg verkligen skoj ut :P Mohahaha.
Sen hade vi natur, vi fick sitta ut och öva inför provet, Skönt att sitta ute i solen när det är så skänt väder. Sista lektionen hade vi Restaurangkunskap, men vi hade Näringslära istället hehe :P Sen slu för dagen.

Jag och Jenny gick ner till stan, jag skulle köpa mig ett par skor, men hittade inga bra :S Köpte mig ett par beiga shorts istället :) Sen kollade vi vidare, träffade även Sara där. Och sen kom Carro och Mikaela också. Efter att vi kollar runt lite tog vi oss en fika på Espresso House :) Nytt ställe här i Trollhättan :) Mysigt. Där va Max och Marcus(igen) haha :P Så vi satt och pratade lite med dem och så. Vid ´kvart över fyra ungefär så gick vi till bussen. Jg åkte hem skulle hämta ut min skor (trodde jag) men när jag kommer dit så var det tydligen bara pappas tröja som hade kommit. Så då blev jag lite förbannad. Och när jag kommer hem står det på lappen. "Tillfälligt slut beställ igen" Men när jag beställde dem fanns det ju. Åhhhh blir så arg. Får väll se om jag hittar några andra skor då.

Borde egentligen plugga. Natur prov på onsdag, coh det är jätte mycket :S Men jag orkar inte göra det nu.
Men vid halv sju ska jag vara hos Carro för då blir det träning Aerobic/Step :)
Men nu ska jag gå ut i det fina vädret :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback