Onsdag Kväll

Vid halv sju cyklade jag ner till Carro. Idag var det Aerobic/Step som gällde. Jätte skoj :) Va lite seg idag bara men det gick bra ändå haha. Har börjat få ont i vristen och benhinnorna igen :S
På vägen dit råkade jag tappa balansen och köra på Carro med cykeln, så hin fick ont i foten. Förlåt :) Men det gik ju över sen :) Efteråt satt vi som vanligt och chillade. Men vid halv nio ungeäfr cyklade vi hemmåt. Här sen har jag duschat och ätit kvällsmat och kikat på Top Model :)

Borde nog ha lagt mig för längesen. Men har kollat runt på lite olika bloggar. Imorgon är vi i köket i skolan.      
Restauirangen som gäller :) Blir nog rätt mycket att göra eftersom denandra klassen fortfarande är ute på APU. Men det går säkert bra. Men nu ska jag nana.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

Gått över? Du ska bara veta vilken smärta jag har!! haha nejdå, det har väll kanske gått över ;) men fan vad ont det gjorde igår :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback