Söndag 18/3

Har bara tagit det lugnt idag typ. Grejade lite på mitt rum. Städade ordning och damsög. Duktiga jag :) Vid 18.15 kom Carro och hennes mamma och hämtade mig, vi skulle iväg och träna. Gymmet idag. Det va inte alls mycket folk där, så det gick faktiskt snabbt idag. Mamma kom och hämtade oss sen.Va hemma hos mamma lite innan, sen vid kvart över åtta ungefär gick jag bort till pappa med alla min packning. Så mycket onödiga grejar jag släpar fram och tillbaka varje söndag, men så är det :S Så jhar jag dsuchat, ätit kvällsmat, kikat lite TV och suttit här. Bara tagit det allämnt lugnt. Ska lägga mig. Kika på "Sjunde Himlen" för jag spelade in det frut. han inte se det då jag va och tränade.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback