Söndag morgon

Ja det är forfarande morgon för mig. Vaknade vid halv elva ungefär av att jag får sms. Ett SMS som Carro skickade i tisdag har sedan dess kommit 2 gånger om dagen varje dag, och det hjälper inte om man tar bort dem från den telefonen som skickades ifrån? Någon som vet?

Ska snart börja göra mig i ordning. Ska till farfar och Margit och äta middag :) Sedan ska vi fika hos Cicci och Lars, och kolla på dem små bebisarna :) Sen måste jag packa och plugga med innan träningen ikväll. Men det hinner jag nog ;)

Inatt skulle man ställa om klockan också. Men som vanligt varje år man ska göra det, gör pappa det redan på kvällen så man blir ju lite förvirrad. Sova en timma mindre, det tar faktiskt ett par dagar innan man vänjer sig vid det. Men nu måste jag skynda mig.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

OjOj!Du är uppe och grejar tidigt märker jag ;)

Postat av: ida

hm konstigt att det skickat fortfarande, min pappa ska ringa nu så får se vad dom säger :p.

2007-03-25 @ 12:18:31
URL: http://idawennerdahl.blogg.se
Postat av: ida

Nu har pappa ringt och det var så att telenor har haft "störningar" under veckan men nu hade dom fixat det så jag hoppas det nu :S.
Så nu slipper få dom smsna varje dag inte så skoj :p.

2007-03-25 @ 12:27:57
URL: http://idawennerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback