Söndag

Söndagar är alltid lika sega hihi. vaknade vi kvart över elva. Skönt att sova ut lite. Vid kvart i tolv åkte vi till farfar och margit för vi skulle äta middag :) Mums. Sen tog vio med den bärbara datn, så vi kikade lite kort och visade farfar och Margit. :) Kul att kolla lite gamla kort. Jag och Carro hade ju tänkt gå på Skivstång den här veckan igen, men det blir inte så. För det va ett shlager pass idag vid halv fyra, så då ska vi gå på det istället. Kanske blir gymmet sen efter med. Jag, Carro, Micaela och Johanna. Sen måste jag packa iordning allt. eller jag ska börja lite smått nu. Ska till mammsen den här veckan. Så det blir att packa som alla andra söndagar. Men nu kommer dem snart och hämtar mig så jag får skynda mig och byta om och så.
Men jag skriver mer sen.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback