Tisdag.

Första lektionen igår började med prov i vegetarisk kost. Det kändes bra :) Sedan lagade vi lite mat. Sen hade vi Svenska, grejade med den uppsatsen som vi skulle göra idag. Sen lunch, natur och lååång Sammhällslektion sista :S Men gjorde iaf Nutidsfrågor, det är kul :) Haha. Efter det åkte jag och pappa ut till siba en snabbis, jag körde :) Vi lämmnade av Malin och Jenny med. Sen hem. Mamma hade gjort iordning mat när jag kom hem så jag åt, pluggade lite. Sen vid kvart i fem var det dags att cykla ner till Carro, Träning vid halv 6. Där mötte vi upp Jenny med vid fem ungefär. Medel 75 då :) Åkte hem och pluggade lite igen. Sen hade jag tänkt kolla på Desperate Housewifes men NEJ, det var Ishockey :S Kollade på lite allt möjligt :P efter en stund gick jag och la mig.
Min dag igår.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback