Torsdag, Ledig :)

Ledig idag från skolan.
Vi skulle varit i skolan och "jobbat" kväll i restaurangen men det blev inte så. Så vi är lediga idag ändå. För vi ska göra det en anna gång. Och då är vi lediga nu istället för nästa gång, Lite kronligt men, ja vi är iaf lediga idag :) Skönt att få sova ut lite.

Vaknade vid 9 av att storasyster Linda skickade sms :D Det va bra att hon gjorde det, för annars skulle jag nog sovit ett tag till. Gick och och kikade lite på TV, repris av "Våra Bästa år" :) Sen nått annat skit. Vid 11 ungefär gick jag bort till pappa, där jag är nu :) Satte mig på balkongen och solade lite, och försökte plugga på naturen. Förhoppningsvis fastnade lite iaf :) Nu kollar jag på "Våra Bästa år" igen haha, :P Men snart ska jag plugga igen. Och sen när mamma har slutat ska vi åka till siba och kolla lite. Och idag ska jag bara kolla för jag ska till Göteborg imorgon med Jenny och shoppa. Sen på Lördag ska jag dit igen, men med Micaela och Johanna.
Men nu ska jag fortsätta med pluggandet, sen laga mat, och efter det gör mig iordning, hihi Seg :P

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

Fusk fusk fuskigt att du har varit ledig idag medan jag slitit så hårt haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback