Torsdag

Min dag började kl:08.30 idag. Men jag föesov mig lite, men jag kom i tid som tur va. Idag har jag varit i storköket :)
Gör ju mat till matsalen i skolan och idag blev det, potatisklyftor, olika korvar och tomatsås som jag gjorde :) Den blev faktiskt god :) Men som vanligt var nog jag söligast av alla haha :P Vid halv tre slutade vi och Jenny kom förbi, hon va inte skolan för hon va sjuk stackarn, men eftersom vi skulle göra ett arbete jag, Jenny, Anna och Sabajet så kom hon. Satt och tjötade om hur vi skulle gör och vid ungefär kvart i fyra va vi klara. Jag och Jenny gick hem till mig en snabbis för att greja med inbjudningskortet sen vid halv fem åkte hon hemmåt. Jag försökte plugga lite, sen åkte jag och pappa och handlade en snabbis, sedan pluggade lite. Vid halv sju bar det av ner till Carro för att sedan iväg för att biffa lite på gymmet. Men jag råkade va 10 minuter sen haha :P Träffade Micaela och Johanna på gymmet med. Efteråt vad vi allmänt sega. Lyssnade ju på sååå rilga skratt i min mobil, så dem andra folken undrade nog vad vi skratta åt mohahaha Sedan vid kvart över åtta cyklade vi hemmåt. Stannade vid Jennifer, men hon va inte hemma. Så nu sitter jag här och har duschat och ätit, ska fortsätta öva på näringsläran som är imorgon. Så nu måste jag gå.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaa :)
och du elin? min mobil känns riktigt modern nu haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback