Fredag

Gick upp vid 6 tiden, skulle köra pappa till jobbet och patrik skulle till jobbet han med. Sen åktejga hemmåt igen. Somnade visst om en stund. Sen var det bara att hoppa i kläderna och vidare till praktiken. Gick snabbt fast ändå segt. Men men fick iaf sluta redan vid 3, en hel timma tidigare, kors i taket! Då var det snabba ryck. Först till Elgiganten, och ja äntligen hade min mobil kommit. Gick in en sväng på HM och ja där fanns även det ranidiga mimmie linnet som jag har letat efter ett tag nu. Perfekt! Vidare hemmåt en snabbis. Hämtade upp Carro vid halv fem tiden och vi åkte sedan till tränigen. Schlagerpass, hur mycket folk som helst, emn de är klart, det är väldigt populärt, och riktigt kul så ja detär klart :)!

Efter tärningen var det hemmåt, duschade och så. Åkte ner till jennifer och vi gick sedan ochh mötte Ida och carro. Skulle kikat på film men så blev det inte. Massage, TV ochh prat. Jag råkade ju visst somna. Ida och carro gick vid 12 tidne tror jag. men jag sov visst vidare, hade tydligen pratat massor i sömnen med, och ja det är inte bara ord utan jag säger långa emningar haha :D Vaknade vid halv 3 :O fattade inte riktigt vart jag va, men reser mig upp och ser att Jennifer ligger i soffan och sover haha :P Åkte hemmåt men först hämtade jag upp pappsen. Sedan hem och sova direkt! /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

haha ja de är ju inte allt för ovanligt att du pratar i sömnen precis! haha losting där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback