Fredag

Hade faktiskt ställr klockan redan på halv 7, och jag för ovanlighetens skulle så va jag pigg! Patrik däremot va inte så pigg. Gick upp och gjorde mig iordning medans ahn låg kvar och sov. Körde iväg mig till praktiken. Sista dagen, verkligen så skönt! Fick göra det gamla vanliga. Hade med tårta och bjöd på. Dem tyckte en va riktigt god, tur va väll det :D Fick sluta redan vid kvart över 3, skönt det :) Patrik var snäll coh kom och hämtade mig och så körde han mig hem :) Pratade i tel ett tag sen hämtade jag upp Carro och vidare till träningen, sen solning och vidare till jätten. Fick köpt oss lite mat och lite gott godis :) Sedan fick jag panik, jag bli kissenödig och det var extremt, jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Fick köra bort till ett skogsområde typ och sätta mig i skogen, haha!

Vidare hem till mig sen iaf. Gjorde iordning mat och så. Blev Nachos gott gott det! Åkte och hämtade en film hos Patrik som vi skulle se
Blonde Ambition, detn var allt bra. Men jag råkade visst somna till lite meellanåt så, men a haha :P Nördade oss lite vid datan en stund med haha :P Vid 1 hem till mamma en snabbis och sedan släppte jag av Carro hemma hos henne. Och åkte sedan vidare till Patrik. Båda var väldigt trötta så vi la oss nästan direkt. Myys! /kram


Kommentarer
Postat av: Carro

hah du skulle sett dig själv när du sprang iväg i skogen ;) !! vilken syn !

ja filmen var bra ju..och de tyckte du med av de du såg eller :p?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback