Lördag - Söndag

Lördag: Hade ställt klockan redan på kvart över 8 så att jag skulle hinna sminka över mina sår och allt det. Men vaknade vid tio i 9 i panik. Jag undrade om min klocka hade ringt och det hade den visst, Patrik sa att jag ahde stängt av den hehe. Kommer jag inte ens ihåg. Smart! Men skyndarmig iaf. Körde Patrik hem och sedan vidare till Carro och sedan friskis. Det var dags för ett Bas/Puls pass. Jag stog längst bak ingrodd i min tröja och sjal. Ville så INTE visa mig!

Efter träningen var det snabbt hemmåt.
Göra sig iordning ochh sedan hämta upp Carro och Ida för vidare färd mot Göteborg och IKEA. Fick Gesicha av Ida och Carro som plåster på såren, sweet!! :) Tack! Väl på IKEA hittade vi oss alla tre lite smått. Fast Carro var ändå storshopparn och fick handlat mest. Sen var den Donken som gällde. Efter det hade vi tänkt oss att åka in mot stan och aj det tog sin lilla tid. Inte det lättaste att hitta inne i centrum vill jag lova.
Carro säger plötligt: Elin kör ner!!
Jag: Vadå! Får jag inte köra här!
Carro: Neeeej!!
Jag: Men va shit avrt ska ajg köra ner? Okej jag kör ner här. (dunk) Piiinsamt!!!
Ida sitter i baksätet och har inte riktit fattat vad som har hänt, emn efetr en stund ahr vi förklarat för henne och där sitter vi tre i bilen och gapskrattar, haha!!
Hittade iaf parkeringshuset tillslut så då blev det shopping. Jag coh Ida köpte oss varsina tygskor och Ida några tröjor. Carro fick sig sitt efterlängtade nagelack och sin fina kudde :)
Vid 6 var vi trötta i fötterna och satte oss i bilen för att åka hhemmåt, inte det lättaste att hitta ut, men tja det gick ju iaf :D Och natruligtvis höög musik i bilen, självklart!
HHämtade upp Jennifer och sedan släppte vi av Jennifer och Carro och jag och ida åkte vidare hem till mig. Gick ut med Hampus en sväng. Och sedan ner till hemköp för att handla lite kvällsmat. Sedan vidare hem till jennifer. Kikade Sin A long. Sne råkade jag visst somna en stund ohch vaknar av att jag hör dem skrika inne i vardagsrummet, var tydligen någon läskig film, och ja det va den. Skit löskig. Ingen vågade se klart på den. Vid kvart över tolv körde jag hem Ida och Carro och jag åkte sedan vidare till Patrik. Fick en enorm magknip, usch vad ont det gjorde, kunde varken sitta elelr ligga, usch! Men ja efter ett tag gick det tillslut över osm tur va. Vi somnade ganska snabbt!

Söndag: Vaknade vid tjugi i elva. Fast egentligen va den ju redan sjugo i 12. Var hur trött som helts och ville bara sova vidare men nej det gick inte. Vi låg kvar och drog oss en stund :) Sen vid kvart i ett kom Jenny och vi åkte ut till Överby skulle försöka få tag i Hampsnöre (ja det heter faktiskt så) Men nej det fanns ingenstans. Men som tur var så fick Jennys föräldrar tag i det. Skulle ju faktiskt vara till kokboken. Vidare hem till mig och började med rapporten. Var lite segt emellanåt och fastnade vid vissa grejer. Men ja tillslut blev vi äntligen klara!! Körde hem Jenny vid 6 tiden och sedan vidare till mamma och kika Skärgårdsdoktorn. Vid halv 8 tiden kom patrik <3 Packade det sista som skulle med, och sedan gick vi vidare hehm till pappsen. Fixade iordning lite och sne gjorde jag iordning tacos. Gott var det :) Sen blev det film och mys :) Började kika på hairspray, jag tyckte filmen var bra men det tyckte inte Patrik så vi bytte till någon anna Cleaner eller nått. Men blev inte direkt så mycket kollade. Var rätt dåligt faktiskt. /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

haha ja det var fan de roligaste på länge :D!! KÖR NER ELIN!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback