Lördag

Var riktigt pigg när klockan ringde halv nio. Så ajg gick upp och hoppade i tärningeskläedrna för det var dags för träning Bas/Puls like always on saturday morning ;D Hämtade upp carro, men hon va inte lika pigg som mig haha. Träningen då, sen var det snabba ryck hemmåt. Duscha göra sig iordning. Jag och mamma åkte och hämntade Patrik ochh sedan även mormor och morfar. Sedan bar det av ner till Göteborg.Skulle hälsa på syster och Fillippa,Bobby va och köpte bil så han va inte hemma. Blev mat, fika och massa prat :) Även lite tårtprat inför dopet :) Jag ska ju göra tårtan så :D Vid 4 tiden bar det av hemmåt. Skulle köpa trislotter mend et fanns ju vekrligen inte någonstans. Men a tillslut fick vi tag i det iag. Släppte av mamma, mormor och morfar. Sedan åkte jag och släppte av Patrik. Efter det var det hem, fräscha tills sig lite. Och vid sju mötte jag upp Ida och carro, och vi gick sedan vidare till Shangri-La där det skulle bli god middag :) Fick byta bord ett antal gånger med, men tillslut blev det bra :)
Här har du din KÖRRY, och SMALIG MÅLTID! Mycket trevlig kväll och massa god mat :D!

Gick hem till Carro en snabbis och hämtade
bilen för den stog parkerad där. Sedan hämtade vi upp Jennifer och vi åkte ut på en liten roadtrip. Var lite överallt. Vid 12 tiden körde jag hem dem. Och sedan åkte jag till Patrik, Film och mys :) Skulle försöka kolla klart på ett avsnitt OC som vi började kolla på häromdagen men jag råkade visst somna då. fast den här gången somnade Patrik hehe. /kram




Kommentarer
Postat av: Carro

Vad menar du? Jag var väll pigg som bara den :) haha. Varför va du pigg egentligen är frågan? Joo någon SOV kvällen innan!

Aaa kvällen var asbra :)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback