Lördag

Var pigg när jag vaknade konstigt nog. Gick ner till bilen och upptäcker att jag fått parkeringsböter. SMART ELIN!! Ne inte speciellt. Hade inte sett skylten at tman inte fick stå där på lördagar 04-09. Det va faktiskt svårt att se den! Men men iaf. Åkte och hämtade Carro och vidare till tärningen för ja som vanligt Bas/Puls. Sen körde vi ju även gymmet efter då :) Vidare hemmåt. var ute med Hampus en sväng. sen så tog jag det bara lugnt, uduschade och råkade visst somna i soffan en stund. patrik kom vid 2 tiden vi gjorde iordning lax, potatis och sås. Mums! Kikade lite på Tv och så.

Nu sitter jag här hemma hos Patrik han håller på och gör sig iordning, provar massakläder, han har besöutsångest vad han ska ha på sig älsklingen. Han ska ut på krogen och svira ikväll ;) Fast ja så kanske det blir för min del med, det återstår att se sen hur det blir :)! /kram

(Patrik tycker om Elin så otroligt mycket!!!! // Patrik)


Kommentarer
Postat av: bellisima

åh så jobbigt med p-böter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback