Måndag

Vaknar först vid hal 6 när Patrik skulle iväg till jobbet. När han har åkte iväg somnar jag om igen coh vaknar vid kvart i nio. Woops skulle möte jenny då. Så fick skynda mig, och skicka sms eller ringa gick inte heller. Så jag fick skynd amig till skolan. Vi började med projektet direkt och höll på hela dagen med att få ihop kokboken fixa klart rapporten och allt det. Stress, stress, stress blev det, Jenny skulle emd tåget till praktiken men fick ta ett senare tåg så körde iväg henne till stationen sedan tillbaka till skolan igen Fixade klart det sista med boken och skrev sedan ut rapporten. va kvar en stund i skolan och tjötade med Carro och mikaela. Drog mig sedan hemmåt.

Ut till Elgiganten snabbt för att se hur det gick med min mobil och dem sa att den antingen ska komma tisdag elelr onsdag. Så får väll hoppas på det. Handlade en snabbis. Sedan hemmåt igen. Pratade med carro en stund i tel sen var det bara att hoppa i träningskläderna och vidare till träningen. Medelpass var det dags för.
Efter träningen  hemmåt pratade med carro en bra stund i tel igen haha :P Vid halv 10 tiden kom Patrik. Kikade lite på Tv ochh han fixade med ngon tidgrejs. Sen blev det kvällsamt. Mys och tv. Sen var det läggdags. /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback