Onsdag Morgon

Har precis varit ute på Överby igen för att höra med mobilen, men nej! den hade inte kommit idag heller. Kanske senare sa dem. Åhh orka!! Så det var bara att åka hemmåt igen. Men först förbi skolan en snabbis, skulle fråga lite om nationella och så. Köpte mig lite god frukost som jag nu ska sätta mig och äta och läsa Sofies Mode.

Vid 3 börjar praktiken så då bär det av dit upp.Jobbar kväll idag, lite segt. Men så är det. Bara att bita ihop. den här veckan och nästa kvar. Sen är praktiken slut, skööönt!! Hörs senare! /kram
image716

Kommentarer
Postat av: Carro

Dags att blogga nu? Jodaaa de tycker jag diliis!

Postat av: Ida

blogga nu ;D

2008-04-03 @ 22:14:43
URL: http://wennerdahl.blogg.se
Postat av: Carro

Va? Vad är detta Elin lilla?! Fortfarande inte bloggat när jag kikar in.. kom igen nu. Det var 12timmar sen ja skrev att du skulle blogga haha.

2008-04-03 @ 23:09:59
URL: http://citrus.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback