Söndag

Vaknade redan vid 8 tiden men nej då kan man inte gå upp, inte på en slndag iaf. Sov vidare och vaknar sedan halv elva. Låg kvar en bra stund innan vi drog oss upp. Bestämde oss för att åak till Överby. Kikade urn lite och så, hittade inget speciellt faktiskt. Men patrik däremot han fick köpt sig en jacka han :) Vidare och halsade på hans mamma en snabbis, sne åkte vi hem till patrik igen. Bestämde oss för att vi skulle på bio så bokade biljetter och det blev Angel. Vid halv fem åjte jag hemmåt och i träningskläderna, sen hämtade jag upp Carro och Ida och vi åkte vidare till friskis. Dme gick på spinning och jag körde gymmet :)!
Efter träningen hämtade vi upp Carros bror släppte av Ida och vidare för att sola. Måste ju bli lite brunare nu, känner mig otroligt blek!! Sen fick ajg skynd amig hem för jag skulle äta, duscha och göra mig iordning på en halvtimma. Det gick vä'll sådär men ja. patrik kom och hämtade mig vid 8 tiden och vi åkte till Vänersborg och kikade bio. Bion var verkigen sjukt dålig! Rekomenderar er inte att se den! Till parrik en sväng. Och vid 12 tidne körd ehan mig hem. /kram
image728

Kommentarer
Postat av: Carro

jaa jag vet och de hände inget heller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback