Tisdag - Torsdag

Tisdag: Ja vaknade som vanligt när Patrik skulle till jobbet. Eller ja lite senare den här gången men aja :P Patrik åkte iaf iväg till jobbet. Jag satte mig på cykeln och vidare för att möta Carro. Vi cyklade till friskis och gymmade en stund. Gott att få gymma lite på morgonen, sen åkte jag vidare för att sola. Sedan hemmåt och gick ut emd Hampus en sväng och sedan åt jag en god frukost. Mötte Carro i skolan ochh tog lite lunch. Gick ut i solen och det sköna vädret en stund. Jennifer följde emd hem en sväng och vi kikade Våra Bäsra år. Fast jag råkade visst somna till en stund :P

Vid 2 tiden gick vi ner mot stan Jennifer hemmåt och jag vidare till praktiken. Där var det som vabnligt, skära grönsaker, diska och sånt. Men ja som jag sa: jag ska få använa värme. (ja jag skulle få använda spisen och steka lite och så) första gången uhnder hela praktiken typ. men jaja. Fick iaf sluta vid 9 tiden. Då kom Patrik och hämtade mig, åkte hem till honom, skulle gentligen hem men va så himla trött så jag råkade somna och vaknade vid halv 6 på morgonen. Smart! Patrik körde mig hem och sedan åkte han till jobbet.

Onsdag: Somnade om en stund efter att Patrik hade kört hem mig somnade jag om en stund och vaknar sedan vid 7 tiden och vid halv 8 cyklade jag iväg till praktiken. Som vanligt även denna dag. Slutade vid 4 tiden. Cyklade hemmåt vid 4 tiden. Regnade gjorde det med, härligt! Väl hemma åkte jag och mamma ut till Överby en sväng, sedan handlade vi lite och så. Hemma vid 6. Slängde fort ihop en chokladkaka typ. Yamii! Vid 7 hämtade jag upp Carro coh vi åkte till träningen, medel75. Det är verkligen jobbigaste passet i veckan eller hur Carro?! Var hemma runt 9 tiden. Duschad eoch bara tog det lugnt. Vid 10 tiden kom Patrik. Pratade med mamma en bra stund sen kikade vi på TV och social som jagh va så råkade jag visst somna. men blev så himla yr, obehagligt. Gick och la oss och båda somnade som en stock.

Torsdag: Vaknar vid 6 tiden, var hur trött som helst. Ville bara gå coh lägga mig igen. Följde Patrik till bilen, och sedan hoppade jag i sängen igen. Tomt utan dig där. Somnade iaf om och vaknade vid 9 somnar om och vaknar halv elva. Gör mig irodning och så. Möter Carro utanför skolan vid 12 tiden. Vi gick ner mot stan coh kikade runt lite. Köpte oss lite god lunch och fika som vi satt och åt, och natruligtvis massa prat som alltid :) Fick köpt oss varsitt nagelack :D Och ajg fick även köpt mig ett par chinos :) Vid halv tre vandrade jag till praktiken. Men kände även av yrheten och huvudvärekn så¨dem tyckte att jag skulle gå hem. Så det gjorde jag Cathrine körde mig hem och jag gick och la mig direkt pratade en stund i tel med. Skönt att vila lite. Bakade tårta till rpaktiken, sistsa dagen imorgon. Är fortfarande lite yr men får hoppas det går över. Va och tog passkort med, va nästan påtiden för snart åker vi så ja nästan sista dagen idag. Är hos pappa en sväng. men ska snart vidare till mamma igen. Blir kvällsmat och TV sen kanske Patrik kommer förbi med :) /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Aaa gött med gym på morgonen :)! Måste vi absolut göra om ;)!
hehe ja verkligen jobbigaste passet, men fan så kul är det också. Fast ibland blir det allt touch of mat-tina haha !!
ja, mysig torsdag :D! synd med huvudvärken/yr !

Postat av: Ida

sött du har ändrat om :)

2008-04-11 @ 19:03:59
URL: http://wennerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback